Internationalt landevej

Uno-X Mobility får stor dansk sponsor

Det norske Uno-X Mobility World Tour team, hvor en række danske ryttere har kontrakt. har indgået en sponsoraftale med danske Faxe Kondi, der ejes af virksomheden Royal Unibrew.

Artiklen fortsætter efter videoen


“Vi er et skandinavisk hold med stærke rødder i både Norge og Danmark. Faxe Kondis unikke position inden for dansk sport og kultur gør dem til en naturlig partner for os, og dette partnerskab styrker vores tilstedeværelse i Danmark. I de kommende år ønsker vi, at endnu flere danske cykelfans virkelig skal føle, at dette er deres hold,” udtaler Thor Hushovd, General Manager for Uno-X Mobility Cycling AS.

Faxe Kondis logo vil nu fremgå af det norske teams tøj. Første gang i lørdagens Omloop Het Nieuwsblad.

Danskerne på Uno-X Mobility 2025 er Magnus Cort, Andreas Kron, Anthon Charmig, Alexander Kamp, Henrik Pedersen, Carl-Frederik Bevort, William Blume, Simon Dalby og Tobias Svarre. Alle øvrige ryttere er norske.