Giro-etapevinder forlænger kontrakt
Norske Fredrik Dversnes vandt søndag 15. etape af årets Giro d’Italia. Mandag er det blevet offentliggjort, at han har forlænget kontrakten med Uno-X Mobility, så den gælder til og med de to kommende sæsoner.
Sejren var den syvende i den professionelle karriere for 29-årige Dversnes.
Artiklen fortsætter efter videoen
“Atmosfæren og følelsen i dette team betyder meget for mig. Det er et norsk-dansk team, og det gør det både sjovt, trygt og attraktivt,” udtalte Dversnes om forlængelsen af kontrakten.
