Heino Cykler går forrest med ny App

Med deres nye App til både Android og iOS går Heino Cykler foran, og rykker tilgængeligheden helt ud i kundernes fingre.

Mange menneskelige vaner er baseret på ”Convenience”. Det skal være let og tilgængeligt, når vi har brug for det. Det at handle cykler, dele og tilbehør har hidtil været noget, der bedst har kunnet gøres fra en computer. Simpelthen fordi den store mængde forskellige varer har været svært at styre på den mindre plads man har på en smartphone. Og hvis du ikke lige vidste hvor du skulle handle, har du nok, som de fleste, brugt Google.

Resultaterne af Google-søgningerne kan ofte være uoverskuelige, og det kan være svært at gennemskue om det er en dansk eller en udenlandsk webshop der byder sig til. Nu forsøger Heino Cykler at gøre det lettere for deres kunder.

”Med vores nye Heino Cykler App bevæger vi os et kæmpe skridt ud mod kunderne. Kunderne har altid været vores fokus – et fokus vi nu gør endnu mere tydeligt. Vi er lige der hvor kunderne har brug for os. Vi er der lige når kunderne har brug for os”, siger direktør hos Heino Cykler, Bent Støttrup.

Tidligere Tour de France etapevinder Jakob Piil er en af hovedkræfterne bag App’en. ”Kender du det, at du tager sommercyklen frem for første gang efter vinteren, og så kan du se kæden trænger til at blive skiftet. Resten af cyklen trænger også til at blive gjort klar. Normalt ville jeg bruge Google til at finde en ny kæde (og kassette), og hente inspiration til forårsklargøring. Alt det kan nu gøres med meget få ’klik’ i Heino Cykler App’en. Produkterne er logisk inddelt i kategorier og der er gode blog indlæg om alt fra cykelrengøring til produktnyheder. Du har det hele lige ved fingrene”.

Heino Cykler kører de næste 14 dage en kampagne hvor de giver 10 % rabat på dit første køb gennem App’en (Beløbet fratrækkes når ordren behandles).